3.11.11

beren



ik zie allemaal spreekwoordelijke beren op mijn pad
ze brengen onrust in mijn hoofd en twijfel
ik probeer ze te bestrijden met boswandelingen
herfst
om mij heen en in m'n hoofd

1. Monni, de beer die ik op mijn 1e verjaardag kreeg
samen met het beertje dat een vriend lang geleden voor mij maakte
2. een wens: pin Sebastian van Mina Perhonen


bears

I see lots of proverbial bears on my path
they bring unrest and doubt in my mind
I try to control them with woodland walks
fall
around me and in my head

1. Monni, the bear that I received on my first birthday
together with the bear a friend made for me long ago
2. a wish: pin Sebastian by Mina Perhonen 
 

6 opmerkingen:

  1. there is something very cozy about bears ( although i would want to meet one in real life) i like them. they give warmth : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cozy but powerful.
    mijn oma heeft ooit een beer gezien toen zij blaubessen of paddestoelen aan het plukken was. zij hat klompen aan en moest zonder schoenen rennen.
    ik zou graag een beer willen zien. op aafstand maar in het wild. en eilanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. how lovely...and what is it about bears that make them so endearing to us. Your Monni is precious!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. liebste patrice once i made a big painting, me and a bear dancing cheek to cheek, never took a picture... love, julia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken ze, de beren. Ze worden wel steeds kleiner als ik mezelf rust gun.

    Die broche is trouwens fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. look at your well loved bear! he is just gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

Volgers